Coșul tău

Coșul tău este gol

 Returul.

În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen prevăzut la 12.1.

In general, produsul nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de uzura, sa fie returnat numai in ambalajul original sigilat si fara insemnari sau alte modificari aduse ambalajului.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Nu în ultimul rând, se impune ca produsul să fie returnat în condiții cel puțin egale cu condițiile în care acesta v-a fost livrat, asigurând în tot acest timp posibilitatea deteriorării acestuia pe tot parcursul transportului. În situația în care Produsul returnat ajunge într-o stare diferită față de cea livrată, ne rezervăm dreptul de a refuza returul și plata contravalorii acestuia.

Astfel, se va refuza returul produselor care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice, modificari fizice, intervenții neasigurate etc.

Cu toate acestea, o serie de Produse nu pot face obiectul returului din diverși factori ce țin de motive de igienă/protecție a sănătății, fără a ne limita la produsele care au fost sau nu folosite/utilizate ulterior deschiderii lor (cum ar fi dar fără a ne limita la, perii, periuțe de dință, lenjerie intimă, parfumuri, creme, produse de îngrijire personală etc.).

12.3 Atât în cazul art. 12.1 cât și în cazul 12.1. trebuie avute în vedere următoarele:

Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa la adresa de email contact@zeffa.ro cu următoarele date:

  • Numele complet al persoanei care a plasat comanda și numele produsului
  • Data in care ati plasat comanda/numarul comenzii
  • Adresa de livrare
  • Contul IBAN
  • Numele titularului contului bancar

Returnarea se face prin trimiterea produselor la punctul de lucru al Vânzătorului din Str. Gării nr. 667, hala 3, loc. Hărman, jud. Brașov, cod poștal 507085 cu RAMBURS 0 RON, în caz contrar, produsele nu vor fi ridicate.

Pentru reclamații sau mai multe informatii contactați-ne la adresa de email: contact@zeffa.ro

ZEFFA va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: contact@zeffa.ro.